Hanyagság csodálatos élete

Friss topikok

Otos fatyot (ez okos vagyok-ot jelent ördögül, 21. századi tájszólással)

2008.12.10. 21:48 | hanyagság | 9 komment

Nahh, ma érdemes volt felkelni. Egyrészt azért, mert, ha még mindig feküdnék, akkor vagy halott lennék vagy kurvára fájna a derekam. Másrészt meg azért, mert Kéti (korábban bige) így fog kapni karácsonyi ajándékot. Még volt más is, ami miatt, de azt elfelejtettem.

Ez a Hatika nem beszámítható. Hú télleg, ezzel egyszer eljátszottam, hogy kiszámíthatatlanul beszámíthatatlan vagy beszámíthatatlanul kiszámíthatatlan... Mentségére legyen mondva, hogy szerelmes. Ugyan én sem vagyok teljesen beszámítható, de ez nekem megy szerelem nélkül is. Vagy nem megy, csak nem tudok róla. Vagy tudok, csak nem mondom meg. Végül is mindegy. Ez úgyse változtatna sokat az életvitelemen, hiszen én ezt is tudom egyedül csinálni. Mint bármi mást. Szóval Kéti valami vicces mintás lepedőt fog ajándékba kapni. Szerencse, hogy nem olvassa a blogot.

Még azt is meg kell mondjam, hogy nincs semmi baj ezzel az ágy sarkában kávézgatással. Valamikor el kell gondolkozni a dolgokon. Persze én örülnék a legjobban, ha nem jutna eszembe közben semmi, és nyugodt, meditatív állapotban tudnék kávézgatni... Arra gondoltam, hogy valami olyan munka kéne, mindenképpen, amiben nem kell gondolkodni... Mert elegem van belőle. Ezért jutott eszembe korábban, hogy milyen jó lenne felszolgálni a Manóban. A trágyahordásra is gondoltam (talicskában), de azt próbáltam egyszer és nem bírom. Nem a szagát, azt megszokja az ember, hanem mert nehéz. Főleg, ha nem száraz, hanem olyan kis szaftos, amilyet egyszer a horpadt fejű szomszéd bácsitól hordtam át (ja tényleg, ma reggel azt mondta, hogy én egy tündér vagyok, mert aszontam neki, hogy szeretem a telet (meg azért, mert marha jól néztem ki messziről), pedig nem is igaz, csak olyan hangulatban voltam, hogy éppen nem utáltam semmit), szóval ő időnként cinkos tekintettel fel szokta ajánlani, hogy áthozhatnám tőle a trágyát, van sok, nagyon jót tenne a kertnek, de finoman és végérvényesen elutasítottam. Ma már nem is hozta fel.

Juteszembe, majdnem elfelejtettem:) Az hogy jó fej vagyok, monnyuk az innen kiderül. De az, hogy milyen szép és fiatalos, hát arról bizony mesélni kell. Rudival így két év után rászántuk magunkat, hogy vegyünk neki egy korcsolyát (ő próbálta én fizettem) és menjünk el a műjégre. Mingyá kétnaponta és mingyá két órát egyhuzamban. Az én térdemmel. Az az érdekes, hogy előtte és utána fáj ugyanúgy, de közben nem érzem. Nagyon jól megy, sokat haladtunk a három nap alatt. A meghatározó élmény azért megvolt már vasárnap, mikor kecses nőiességemmel tápászkodtam fel a jégről és beszóltak Rudikának, hogy ugyan miért nem segít má nekem. Néhány kör múlva, ugyanott Rudi fetrengett, amikor is nekem szóltak be (ugyanazok, figyeltem a srácot, mert állat jól korizott), hogy nehogy segítsek a barátomnak, mert az imént ő se segített nekem! Hogy ki? Én nem tudok róla, de jó lenne már, az igaz... Ja, hogy ez itt??? Ő a gyerekem!!! Ó, télleg? Hát akkor biztos azért nem segít:))))))

Meséltem, hogy nagyon szeretek korizni?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyagsag.blog.hu/api/trackback/id/tr40815960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jilsander 2008.12.11. 11:46:43

hehe...ez jó vicces volt :) De. Azért érdemes elgondolkodni azon, hogy a szomszéd bácsinak miért is horpadt a feje? szerintem amikor nyomatékosítottad benne hogy NEM...KELL.TRÁGYA...
Na...akkor történhetett. MÁmint a horpadás...lapát általi xD Atóta persze hogy tündérkének hív...és szóba se jön a trágya xDxD Cegény...horpadtfejűűűű xD Ja...és milyen minták lesznek a lepedőn? Mert jutott eszembe...hogy vannak direkt rúzsfoltos ingek...ugye. Namost a lepedő...hmmm...milyen mintás legyen....

nyunyika 2008.12.11. 16:03:06

juhu! ez cuki, hat mondtam en, h jo csaj vagy es tudom milyen marha jo erzes, amikor a gyereked baratjanak neznek.....3×os hurrrrrrraaaa......NA! igy ko eztet kerem csinyanyi.....a horpadt feju bacsi teccik, nagyon teccik, meg ha telleg te is vagy a ludas a horpadasban....

Jilsander! Hova gondolsz......mer ugye a klasszik variacio kizarva, hiszen gyereke van, tehat, ha csak nem szemmel veres altal...minden lehetseges..

nyunyika 2008.12.11. 16:05:09

ja es meg valami! Hatika le van .... lehet kesni fog a Jezuska, mer le vagyok maradva a bigestoryval es innen kell megtudnom..szegyen...pedig anyira szoritottam hetvegen, alig tudott felszallni agepem, meg London felett eszeveszetten integettem hajnalban, amikor mindenki aludt...rajtam kivul

hanyagság 2008.12.11. 22:43:38

Semmi közöm a horpadásához, ezt elutasítom. Különben meg nem kell ahhoz nekem lapát, hogy a pasi úgy érezze, hogy behorpadt a feje... Ezé nincsen nekem barátom, csak gyerekem:) Ami persze nem egy állapot, úgyhogy elásom a csatabárdot. Lesz ami lesz. De trágya akkor se kell.

Hmm. Hatika felmentést kap, én igazolok mindent. Azt a mondatot, hogy ~ nem beszámítható, azt szó szerint kell érteni. Dolgozni nem tud, se enni, se aludni, csak kávét iszik, hogy össze ne essen. Gyanítom le fog fogyni. Illetve sztem má lefogyott.
Ja és még valami, csak hogy érzékeljétek a helyzet súlyát: hajlandóságot mutat még arra is, hogy a ruhatárát lecserélje korának megfelelő stílusú öltözékekre. Na? Haragszol még rá?

Nyunyi, hétvégén mikor?

nyunyika 2008.12.11. 22:59:33

naaaaaaaaaaneeeeeeeemaaaaaaaaaaaaa......ez tenyleg jajjjj, ok no para, a biztonsag kedveert megy a kockas, csak hogy azert majd raismerjunk....

meg nemtom hanyag, de amint kiderul jelzem feled a mobaljtelon, neked mi ajobb? a szombat du,,, estefele, esetleg este, hm, mellik?

tsok

hanyagság 2008.12.11. 23:34:07

tulképp mindegy... talán ha beszélgetni akarunk, akkor ne késő este... nem tudom, mik a terveid estére?
és talizunk valahol, úgy értem valami egységben, vagy kijössz a világvégire hozzánk? aludni van hol? mert nálunk is alhacc, persze nem olyan jó közlekedésnél, mint monnyuk az exférjednél:))))) de itt van mellettünk a nullás:)))) ugye:)))))

hanyagság 2008.12.12. 13:15:07

Nyuny! Közben úgy alakult, hogy szombaton ötre a nyugatinál kell lennem, úh előtte....
ja és most Miklke reklamált, hogy mindig rohansz, amikor próbálkozik nálad, esélye nem volt beszámolni...
különben most ment el randizni, úh innentől nem elérhető, és még annyira se beszámítható, mint eddig:)))))))))))))))

nyunyika 2008.12.12. 20:25:49

Hat kepzeld, ugy alakult, hogy Vivi megsem tud meg hazajonni, igy erte sem kell mennem, majd csak szerdan,(v csut.) ugyhogy csuszok, de hat akkor latom, alakul a te szombatod is, talan jobb is, meg ugysem vagyok szazas, de azert gondold meg a szerdad, tudom dolgozol, meg ilyenek, de csakcsak osszejon....

Hatikat imadom, csak ne reklamaljon, majd itt leszek en, kitartas, de tenyleg randizik??????? Jesszus, akkor megyek izgulok neki kicsit...nehari Hanyag, de igy alakult, jov heten hozzuk ossze, de ahogy lataom neked is jobb igy......es mond csak te is randi??????? tsok

hanyagság 2008.12.13. 11:36:19

Nyunyinak
Év végi hajrá van hálistennek a dolgozóban, úgyhogy szerdára munkaidőre, -ben nem tudok ígéretet tenni, ami nem azt jelenti, hogy nem, hanem azt, hogy csak akkor tudok pontosat... este az biztos jó, úgyhogy elébb-utóbb sikerülni fog:))))
Ami pedig a szombati randimat illeti:))), azért raktam későbbre, hogy Veled tudjak még előtte talizni. De jól ráéreztél a dologra, lehet, hogy nekem is jobb most így:)))) Részleteket olvashatsz a következő, kicsit hosszúra nyúlt posztban.
Hatika meg mingyá hív, hogy mi volt tegnap. Csak felöltözik, mert éppen zuhanyzott. Talán még a régi ruháiba:)))))
Címkék: trágya sikerélmény
süti beállítások módosítása