Hanyagság csodálatos élete

Friss topikok

Eccerű teremtés

2008.12.06. 00:57 | hanyagság | 8 komment

Sohasem fogok betelni Hatika terminológiájával...

Eccerű teremtést nem haggyák depresszálni... pedig feltett szándéka volt. Persze lehet, hogy eccerű teremtés eccerűen csak álmos. Kicsit álmatlan éjszakája volt. Így járt. Előfordul néha, nagyon néha. Nagyon-nagyon néha. Tulképp soha.

Útközben hazafelé bementem dolgozni. Igazán nem sokat haladtam a maszek munkámmal, pedig az tényleg fontos lenne! Illetve a fenét, Snejdi is vonogatta a vállát, hogy tulképp már kifizették, akkor meg minek elsietni:)

A Jóska szerencsére nem kérte vissza az újságját, amit nem tudtam mára elolvasni. Aszonta, nem baj, ellesz a hétvégén az életésirodalommal... Ezt nem is értem, minek olvas valaki az irodalomról, ha az írott meg az eljátszott irodalom befogadásával meg komoly fenntartásai vannak. De hát nem ez az egyetlen ellentmondás benne. Tényleg nehéz lehet Jóskának lenni:)) ... Na jó, azér eccerű teremtésnek se könnyű.

Itt van például ez a piros kockás nadrág, ami szignifikánsan felértékelődött a szememben, mióta Hatika el akarta szedni tőlem. Persze csípőből azzal védekeztem, hogy nyilván kicsi lenne rá, esélye sincs, hogy rámenjen. De mikor kiderült, hogy a drappcsíkos lengatyáját legnagyobb meglepetésünkre ismét be tudja gombolni, felerősödött a veszélyérzetem, és nem vettem le többet a piroskockás nadrágot magamról, nehogy lehetősége legyen felpróbálni. Hatika lassan egy hete "haza" repült, az ominózus nadrág viszont azóta is rajtam van. Szóval igencsak ráférne már egy mosás. Ráadásul mostam már azóta pirosat, de valahogy nem fért már be a mosógépbe (arról nem is beszélve, hogy le kellett volna venni hozzá), úgyhogy meg kell várni, míg egy újabb piros adag összejön. És az sok idő.

Apropó piros nadrág... de az egy másik, az alapvetően tiszta volt, mert az belefért a mosógépbe... szóval a Jóska aszonta, hogy az olyan professzionális (néha olyan érthetetlen módon finomkodik, persze ilyenkor csak megjátssza magát). Márminthogy kurvás? Szerintem egyáltalán nem az. Csak azért, mert piros? Az lehet, hogy engem kurvásnak lát, de a nadrágnak ehhez semmi köze. Mondtam neki.

Szerintetek kurvás a piros nadrágom?

Vannak itt még további problémák is. Például ez a mikulás. Az ember megszüli a gyerekét, óvja a széltől is, és akkor idejön ez a mikulás. Megszórja mindenféle édességgel, különféle olajos magvakkal, és szegény gyerek kénytelen betegre zabálnia magát. Mondtam neki, hogy ne szégyelje, menjen el hányni, de sajnálta asszem. Amit megevett, az már az övé, azt már nem veheti el tőle senki! Hát jobbulást Rudika:))))

...

Nyunyi teleírt oldalával kapcsolatban... nem azért nem reagáltam rá, mert nem érintett. Nagyon is, csak nem illett bele ebbe a körbecsipkedős imádnivaló kis összejövetelbe:)

Amit mondhatok, az egyrészt az, hogy jó és köszönöm:))) nagy erősséged a bíztatás és az nagyon sok. Ez volt a komoly része:)

De van itt még valami, ez a "bombasztikus jo csaj vagy, azt az orr dolgot nem ertem..nagy az orrod??:))"... csak azért idéztem, hogy egyértelmű legyen, mire reagálok (de rafinált, hogy mindenki lássa!!!)... szóval nagy. Meg törött is. Majdnem akkora, de csak majdnem, mint a kedves kis Miklkemakkocskának. A törésről még a későbbiekben szándékomban áll írni, de hát azt is meg kell érni:)))

...

Amiről meg nem írok, kedvesem, azon tűnődök.

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyagsag.blog.hu/api/trackback/id/tr51806994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyunyika 2008.12.06. 16:19:57

Hanyag!

Boldog Mikit! es koszi a jo szavakat, tunodj drag, tunodj.....aztan jovok
es az orrotokkal semmi baj, el kene tan fogadni azt amit a JoIsten rad aggatott pusztan szeretetbol..:) a piros gatyat nem ismerem, de majd lezsurizem, ha hagyod, viszont vicces a kockas gatyak olvasni, mert tulkeppen mindenkinek azt viszek ajandekba a szukebb csaladomban, amit itt amerikaban imadok, es szinte mindenhol lehet kapni, azt a megkotos cuki laza kockas, minden szinben van nadragot, ha tudom, hogy ennyire bejon vettem volna Hatikanak is egyet, s akkor vegre levehetned es kimoshatnad a tied. En imadom oket, ha lehetne mindig abban lennek, de ezek itt haloruhanak hasznaljak, nem is ertem......a hari petinek meg tavaly megigertem, mert latta az enyemt es nagyon bejott neki, de ez meglepi remelem nem olvassa a blogod...:)

holnap indulok, jajjjjajjjjajjj, aztan jelkezem otthonrol, tsokok

mikl 2008.12.06. 16:49:26

Nyunyi, hozzál nekem kockás nadrágod.

Tesóka, ugyanmár, kit akarsz áltatni? Orraink dimenziójának viszonyát úgy tudnám leginkább jellemezni, hogy ha a te orrod egy elefánt akkor az enyém papucskaállatka. Atka, legfeljebb.
Viszont a piros nadrágod szerintem nem kurvás.

nyunyika 2008.12.06. 16:58:22

milyen szinkombinacio kell hattika, egtyebkent az orrod, atika, nem atka

mikl 2008.12.06. 17:33:03

valami olyan ami passzol a szemelyisegemhez ha lehet... rózsaszín-zöld, ilyesmi.

hanyagság 2008.12.06. 19:52:08

Jó utat Nyunyi:)
a cuki megkötős laza kockás benne van a mosógépbe, nem lehetett tovább halogatni...
a háripeti pedig nem hinném, hogy olvasgat minket, de ha mégis, hát így járt, nem lesz neki meglepi... egy újabb kockás nadrág:))

Hatika, te, feltűnt neked, hogy Nyunyinak is feltűnt az orrod? az a nem megkerülhetően feltűnő papucsállatka? szemben az én kis piszémmel, ami nem hagyott mély nyomokat benne...
Nnna, elgondolkodtató ez a független szakvélemény :-O
De a rózsaszín-zöld színkombinációjú nadrág esélyes, hogy elvonhatja a figyelmet róla, nem rossz ötlet!
Izé... juteszembe, vajon Kéti mit szól majd hozzá? Talán meglep karira egy rend ruhával, hogy ki tuggyál menni vele az utcára randizni, hihihiii...
Jóvan, csak irigykedek:PPP

Jahhhhh..... vazze.... uhhhh
hát megnyertem a fogadást!!!!!!
mi a bánatba is fogadtunk? úgy értem mit nyertem????
Hihihiiiiiii

Jilsander 2008.12.07. 18:14:26

"szemben az én kis piszémmel, ami nem hagyott mély nyomokat benne... "

Namost megjegyzem...én azt olvastam erre, hogy " szemben az én kis péniszemmel..." ÁÁÁÁÁááááááááá. baszki. Mondom mi van? A hanyag kis pénisze nem hagyott mély nyomot a nyunyikában???? Zülllött banda. xD Na..oszt látom ám hogy piszémmel. Bocs. Újabban ilyen dógaim vannak. És nem azért mert pénisz/pisze hiányom van...mert az nincs. Egyszerűen mindent félre olvasok/írok. De jó...mert vicces, és szeretek röhögni :)
Amúgy meg, nyunyika...igen, jól látod. És jó fej vagyok. Ráadásul még szép, és szerény is. Egyszóval....egyetlen hibám -hogy nincs hibám,. Hát nehezen...de elviselem.
Hanyag átküldjem a depressziós- négercsókszájbatömős-kielégült pofás képet, amit rólad csináltam???? Na??? Kéred? Ha nem akkor kiteszem a blogomra mely elérhető a : www.kicsilepke.eoldal.hu címen. Onnan lehet linkelni Csabi kinezes barátomhoz..okulásképpen:) Na reklám megvót...lépek...csók nyunyi, Hati, Hanyag....xD

nyunyika 2008.12.10. 10:47:04

Jilsander !!!! kepzeld en is es nem is egyszer...nyilvanvaloan penisz

Hattosz!kuldjel cimet, merre induljon a Jezuska a kockas gatyaddal...:))))))

Hanyag!
Itthon vagyok. kivagyok. hetvegen BP!!! szakits idot a kv.-ra

hanyagság 2008.12.10. 13:05:38

És még aszongyák, hogy én szenvedek hiányt... ÉN NEM ÍRTAM EL!!!!!
Kielégülök már egy kis négercsóktól is... ehh, micsoda népség...

Szóval Hatitának sikerült kiharcolnia azt a nadrágot... ebből mindenképpen az a tanulság, hogy meg kell fogalmaznunk a kívánságainkat. Még ha nem is pont az a kockás gatya lesz a jutalom, amit kinézett magának... az angyalok figyelnek rád, egyorrú-nagyorrú!!

Hétvégén kávé, Nyunyi, a szakított idő Rád vár!
Címkék: tűnődés piros nadrág suttogások és sikolyok
süti beállítások módosítása