Hanyagság csodálatos élete

Friss topikok

Futás közben...

2009.09.23. 20:07 | hanyagság | 9 komment

Ilyen sivár az életem... 8-I

Hát bocs, de én vagyok csak igazán elkenődve. Mikor volt pasi, aggódtam, hogy lesz-e írnivaló, most nincs pasi és ihlet sincsen. Legalább az egyik volna, a fene egye meg. Semmi élet, semmi szenvedély.

Mindösszesen annyi történt ma velem, ami elég szokatlan, hogy futás közben leszólított három gyerek, az egyik oda is meg vissza is, az má négy, meg két kiskutya (a kerítésen belülieket nem is számolom), aztán összemosolyogtam egy nővel, akiről gyanítottam, hogy különben szokott futni, találkoztam a Zsozsó osztályfőnökével, és még egy pasi is vette a bátorságot (mondjuk ő kerítésen belül volt, nem is tudom, számít-e), és jó futást kívánt, majd hozzátette, hogy ha nem lenne öreg, akkor bizony ő is futna. Nem is volt olyan öreg. Na várjá... hát ennyi, de ez is többszáz százalékkal meghaladja a sokévi átlagot. Nem is értem. Öt perccel rosszabbat futottam viszont, mint az egyéni csúcsom. Hát ez van.

Ezen kívül meg még az, hogy igyekszem az élet szívatásait lehetőségeknek tekinteni és ebben elég jól haladok, szinte kimeríthetetlen lehetőségekkel vagyok körülvéve:) Na ez már tűnhet akár panaszkodásnak is, pedig különben nem is az.

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyagsag.blog.hu/api/trackback/id/tr631402652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikl 2009.09.24. 00:11:18

1 eve blogolsz hihihi

hanyagság 2009.09.24. 07:06:09

@mikl: hosszasan törtem a fejem, de nem találtam összefüggést. mert nincsen:)))

hanyagság 2009.09.24. 07:12:11

@mikl: különben meg több, mint egy éve...

mikl 2009.09.24. 09:12:24

hm, valoban... semmi osszefuges nincs, ugyesen rajottel...

nyunyika 2009.09.24. 09:57:15

Hinyiiiiiiiiii!! orulok neked..de mi ez a nincspasidedepivan? mi lett a pasival? mikr utaljara osszefutottunk meg vot es repdestel..
ah ertem en es ertlek en..en is pont ezen vagyok nap mint nap, h kerem ezek kihivasok csak es de jo nekem, h ezeket megkapom....s perverz oromet erzek, h de szep lesz ebbol kijonni....beteg vagyok?
ja es hat csendben megosztom, h lassacskan talan megindul belolem a betu, h szavakka formalodva elmondjak nyunyiletem oromeit es banatait..vagy csak nyunyigondolataim...:)

nyunyika.blog.hu

grat az evfordulodhoz!!! példakep vagy Hinyi! Hélet!
csokjaim
holnap megyek bp..ha gondolod es maradok hetvegen:)

hanyagság 2009.09.25. 23:30:49

@nyunyika:
na végre, minnyá olvasom is!!! remélem legalább annyira szeretni fogod, mint én:)))

hogy mi ez? egy újabb fordulat, mikor kiléptem az életbe, bizony tudtam, hogy vér fog folyni, enélkül nem megy 8-I

hehe, ha más nincs, az ember kénytelen a kihívásoknak örülni :PPP
ez a hinyilét biza:)))))

vasárnap? nincs kedved meglátogatni végre netántán?

nyunyika 2009.09.27. 10:38:48

tyuha, az ma van..:((( de mi ma mar indulunk szegedre, vivit viszem le, meg egy kicsit regeneralodok az ottani baratokkal, meg a dugo terrel:)) aztan jov het kozepen vissza gyor, aztan majd megint bp,...nem birok en errol leallni:))) szoval okt 16 pentektol megint itt hetvegen..akkor mindenkepp osszehozzuk ok??pl a szombatom akkor teljesen szabad...

olellek hinyi es kosz a lehetoseget, igen, szeretnelek meglatogatni:))

nyunyika 2009.09.27. 10:40:14

jaaaaaaaaaaa es koszi, h kiraktal, en is megtennem, ha tudnam hogyan koll aztat..:((( bocsi, de majd rajovok..

puuussszziikkkkkkka

hanyagság 2009.09.29. 10:16:46

@nyunyika:
okszi, jó mulatságot ott a Szegeden, puszi mindenkinek...
a randi meg úgyis összejön, mikor eljön az ideje:)))) különben a Hati is itthon lesz akkortájt, csak éppen asszem pont szombaton lesz az osztálytalija...
süti beállítások módosítása