Hanyagság csodálatos élete

Friss topikok

Nemcsak én álmodok :P

2010.01.23. 09:41 | hanyagság | Szólj hozzá!

Próbáltam Rudival elolvastatni a tegnapi álmomat (szereti a horrort), de körülbelül a harmadáig bírta átrágni magát rajta, amikor inkább eszébe jutott, hogy ő mit álmodott a minap rólam:)

A kertben állt a kisautó, háttal a kapunak, én beültem, és elkezdtem tolatni kifelé, de nem nyitottam ki a kertkaput. Rudi a hátsó sufniból átalakított, és kizárólag züllő kamaszok részére fenntartott Rudibuliszobából figyelte, hogy az anyja, jajjjj, mindjárt nekitolat a csukott kapunak. De nem ez történt, Hanya fogta magát és finoman keresztülsuhant a kisautóval a kapun. Ezen még a sokatpróbált Rudika is elcsodálkozott, mire Hinyi huncutul mosolyogva megjegyezte: "Sokmindent nem tudsz te még rólam!:)))"

(csendben megjegyzem: ez egy teljesen reális álom)

- Jövő héten dolgozatot írunk fizikából, ilyen körmozgás meg frekvencia, ilyesmi...

- És érted?

- Hát nagyjából...

- Szóval nem. Akarsz beszélni róla?

- Veled?

- Például.

- Na várjál... most végiggondolom, hogy akkor apa a rosszabb vagy te? - közbe' aljasul vigyorog - hááát, apa ordítozik, te meg mindet hatszor egymás után elmagyarázol ...

Nem beszéltünk róla.

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyagsag.blog.hu/api/trackback/id/tr911694541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása