Hanyagság csodálatos élete

Friss topikok

kezdet . imr

2008.08.02. 01:59 | hanyagság | Szólj hozzá!

láttam ma egy óriásplakátot, zseniális, mert lövésem sincs, mit reklámozhat, az volt rajta, hogy "Mit mondanál három évvel ezelőtti önmagadnak?"
... hát ...
mondanék egysmást, pl. hogy ne ülj le idegenekkel egy asztalhoz kávézni...
mert akkor még nem tudtam, amit ma már tudok, mert azóta Csányi Sándor megmondta az Asztali zenében, hogy az mit jelent, csak későn...

 

köszöntök mindenkit, hogy szeretettel-e, azt nem tudhatom így látatlanba...

ezt a blogot a mai nap hívta életre, majd valamikor megnézem, hogy álltak éppen a csillagok, mindenestre volt ma egy részleges napfogyatkozás, lehet, hogy neki is volt köze hozzá :)

 

 Ma délután elmentem fodrászhoz … 

így nem lehet írni, fogadjunk, hogy az íróknak nincs gyereke, vagy ha van, akkor legalább is autista vagy süketnéma, neeeeeeeeeem… 

… szóval leparkoltam és erősen koncentráltam, hogy vegyek parkolójegyet, mert az előző alkalommal, mikor itt voltam, annyira sikerült elfeledkeznem róla, hogy … 

nehezített a pálya, angol a billentyűzet a laptopon, amit Atikától örököltem… különben most éppen ott tartunk, hogy mit kér a következő szülinapjára, ami még több mint két hónap múlva lesz, különféle ígéreteket próbál belőlem kicsikarni és marhára kell vigyáznom, hogy nehogy bevállaljak valami sokszázezer forintos csodát az Elektroworldből (nem suvasztottam el időben a szelektív papírok közé a reklámújságot). Miért is van az, hogy megérzik, ha végre valamit csinálni akarok, mikor hazajövök, nevezetesen blogot írni… 

… elfeledkeznem róla, hogy … 

ehh, a másik is megjött, neki még elég messze van a szülinapja, úgyhogy ő a zaklatás más formáját választja, lejátssza a telefonjában lévő összes bolondságot, mondjuk akad köztük jó is  … mini laptop, Rudi azt akar, mindössze 1 kiló, 94 ezer forint és a csömöri Auchan áruházban lehet kapni és … integrált hang és hálózati kártya ésatöbbi… kivágja az újságból, a hátulján valami elem van, az nem érdekes

… elfeledkeznem róla, hogy még akkor se kapcsoltam, hogy mit vétettem, mikor megláttam a mikuláscsomagot az ablakon. Még akkor is azt hittem, hogy tán tilosban parkoltam (persze, a rossz lelkiismeretem miatt, mert egy korláttal szemben álltam meg). De kiderült, hogy egyszerűen csak parkolójegyet nem vettem. 1650 forint volt 5 napon belül. Nos, ma pont ezt akartam elkerülni, mikor is … 

visszajött… mi az, hogy intel mobil? … bánat tudja, talán valami sétáló processzor, vagy mi a fasz … kukorékolt a telefon, jött egy sms, de várhat… 

… mikor is … 

no nem, ezt feladom, ez így nem megy… most azt akarja, hogy menjünk el a Tescoba disznót venni, és úgy néz hozzá, mint a Csizmáskandúr a Shrekből, közben félig rajtam fekszik és játszik a PSP-n… csörög a mobilom, a francba, de legalább kiszabadulok ebből a helyzetből…

… Julcsi volt, hívott a Tescoból, hogy hozzon-e valamit (sose csinált még ilyet), hát persze, disznót, mi mást…:)

Megint ketten vannak és mind a ketten rajtam fexenek. Nem baj. Mingyá jön Julcsi és megment! 

… mikor is … 

            Hol a francba tartottam? 

… ja, igen…koncentráltam a parkolójegyre. Kiszálltam. A szemem sarkából láttam egy pasit, aki az autója mellett egerészett. Úgy láttam megy már. Belém villant, hogy biztos érvényes még a parkolójegye, most kárba vész, milyen jó lenne nekem. Körülnéztem, felmértem melyik automata van közelebb és elindultam felé, háttal az egerészős pasinak. Kicsit aggódtam, hogy közben csap le a kocsira a parkolóőr, mert ilyenek ezek. Egyszer csak hallom ám, hogy a pasi utánam szól: „elnézést”, „legyen szíves” vagy valami ilyesmi. Én bizonytalanul megfordulok, ártatlanul ránézek, mintha nem tudnám, hogy mit akar.

-         Parkolóórát keres? – kérdezi.

-         Igen – válaszolom.

-         Mert akkor odaadnám az enyémet, nekem már mennem kell és ez még érvényes több mint fél órát – mosolyog. Nekem fél óra kevés a fodrászra, gondoltam, de ha már így „kierőszakoltam”, csak nem utasíthatom el. Legyen egy jó napja.

-         Köszönöm szépen – mosolyogtam vissza. Kombi mercije volt, szeretem ezeket a kombi merciket, akkorák, mint egy hajó, alkalmasak költözködésre. Régebben nekem is volt egy, csak „kicsit” öregebb. Szerettem nagyon.

Bementem  a fodrászszalonba, megvártam, míg elmegy, utána kimentem és vettem jegyet másfél órára.

Lehet, hogy megölöm. Fekszik rajtam és azt kérdezi, hogy mikor jön a Julcsi, hívjam már fel, hogy mikor ér ide. … És azt kérdezi, hogy „anya szeretsz?”… morgás… „mert ha igen, akkor vegyél nekem csokit!” … mélyebb morgás … erre ráugrik a gerincemre, hogy majd eltörik …. segítség!!!!!  Én most már tényleg megölök valakit!!!! Julcsi, gyere máááár!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyagsag.blog.hu/api/trackback/id/tr95597009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: hazugság együtt varázslat igazán fontos
süti beállítások módosítása