Hanyagság csodálatos élete

Friss topikok

Életkép piskótával

2008.08.18. 22:55 | hanyagság | Szólj hozzá!

Hosszú ideje nem csináltam sütykót, de felolvadt egy adag meggy és nem akartam veszni hagyni. Arról nem is beszélve, hogy időnként rendes anyát játszom, részben a lelkifurdalásom csökkentése végett, másrészt, hogy összezavarjam a véleményalkotókat. No meg hát néha jól esik főzni. Szóval nyakig benne voltam a piskóta sütésbe', Rudika ott sündörgött körülöttem, ha elfordultam, vagy ha nem is, nyalakodott a nyers tésztából és mondogatta, hogy ezt igazából nem is kéne megsütni, mert akkor nem lesz már olyan krémes és édes...

- És milyen jó lesz, ha majd nagymama leszel és jövünk hozzád autóval a gyerekekkel és te sütöd a sütiket nekik, ugye milyen jó lesz:)))) és tudod, akkor már ilyen kerék nélküli autók lesznek...

- aha, és mivel is fogod megkeresni a pénzt erre a kerék nélküli autóra?

- most nem erről van szó...

- ühüm... és ez az unoka dolog nekem nem is olyan sürgős...

- jóvan már, mindig ezt mondod, mikor ezzel jövök, persze hogy nem fogok 15 évesen gyereket csinálni!!

- értem, na, csak azért mondtam, mert tudod, jobban ráérek főzni, ha már nyugdíjas leszek, érted...

- persze, nyugdíjas leszel már...

Rita halkan, inkább magának:

- Tudod te, hogy én még hány év múlva leszek majd nyugdíjas? Hát gyanítom, hogy addig te nem fogsz várni...

- És akkor sürögsz-forogsz:) sütöd a sütiket:) és kezeden lesz ez a kesztyű, tudod, hogy ne égesd meg magad...

- Olyat most se használok...

- És alig várod, hogy jöjjünk, mert nem fogsz tudni már mit csinálni...

- Hogy miiiiii???? Én ne tudnék? Hát ennyire nem hiszem, hogy megváltoznék öregségemre... ja, meg közbe kardigánokat kötögetek unalmamban a gyerekeknek, mi?

- Igen:))))) és aztán ebéd után azt mondod, hogy neked akkor most ki kell menned kapálgatni...

- ...

Ez sok. Bemegyek a szobámba, bekapcsolom a számítógépet, Rudi meg közben megvilágosul:

- Fogadjunk, hogy most ezt is le akarod írni a blogodba?

- Aha.

- Azért kapcsoltad be a a gépet is...

- :)

...

Kifelé menet Zsozsó sunyin odasúgja Rudinak: ne mondjál neki semmit, mert leírja!

Már késő!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyagsag.blog.hu/api/trackback/id/tr80622188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: együtt ez hülye
süti beállítások módosítása