Hanyagság csodálatos élete

Friss topikok

Értékelés és ítélkezés nélkül

2008.09.24. 15:58 | hanyagság | 2 komment

Most lehet, hogy nem időrendi sorrendben kerülnek fel az események, de így jártunk.

Adódott egy helyzet, aminek mindenféle érdekes és izgalmas folyományai vannak.

Helyzet: Anyuéknak volt repjegyük Egyiptomba, szeptember 27-re, pontosabban két repjegyük, londoni átszállással. A London-Sharm el Sheikh repjegy azonban valami brit utazásszervező cég csődje miatt ugrott, úgyhogy a Bp-London jegy megmaradt. Ez felizgatta a család fantáziáját, és a pofátlanul magas névátírási költség ellenére úgy döntöttünk, hogy...

Folyomány 1: Zsótikával kiugrunk a Londonba Hatitához. Rudika most nem jön, leginkább azért, mert apa nem engedi, hogy lógjon a suliból. És Rudika megérti ezt. Szomorkás ugyan, de nem egyszerűen megérti, hanem EGYET IS ÉRT VELE. Kis Rudika. A terv szerint vele a téli vagy a tavaszi szünetben fogjuk boldogítani Hatitát.

Folyomány 2: Anyuék nagyon be voltak indulva, úgyhogy gyorsan találtak egy nagyon olcsó lásztminit repjegyet Düsseldorfon keresztül Egyiptomba, és már ma, azaz 24-én leléptek. Kivittem őket a Népliget pályaudvarra, kicsit szaladós, kapkodós, elkésős indulás volt, de végül is nem maradtak le a buszról. (Sármellékről repülnek, nem Ferihegyről)

Szálltak fel a buszra és már hajtottak is engem el, eriggyek innen, nincs már szükségük rám. Én azér még a váróból integettem nekik, elvégre cirka fél évig megint nem fogunk találkozni.

Oszt elindultam (volna) a dógozóba, de a váróban megszólított egy nő. Egy jósnő. Kiterelgetett az udvarra, ahonnan indulnak a buszok. Leültünk egy padra.

Azt mondta, csak akkor jósol, ha hiszek benne. Én a magam jószántából bizony el nem mennék jósnőhöz, de ez így, ilyen furcsán... hát hagytam magam, hadd legyen. Kiváncsi voltam.

Hadarva beszélt, szinte gépiesen, csak úgy értettem, ha nagyon odafigyeltem rá. Ezeket mondta, megpróbálok semmit se kihagyni:

A páros életedről fogok neked mondani dolgokat. A szád nevet, de a szemed szomorú. Sok csalódás ért a páros életedben. Te a páros kapcsolataidban többet adsz, mint amennyit kapsz. Több a rosszakaród, mint a jó. Te a magad erejéből értél el mindent, amid van. Nem szeretsz másoktól függeni. Őszinte vagy, egyenesen kimondod, amit gondolsz, nem számít mit gondolnak mások. Nemsokára saját vállalkozást fogsz indítani, mert nem szeretsz alárendelt lenni. Váltok? Nem már régen elváltam. De van valami férfi az életedben. Csalódott vagy. Nem, most nincs. Kitől búcsúztál? Anyámtól. Van egy idősebb férfi, aki sokat gondol rád. Volt sok férfi az életedben, de nagyot csalódtál. Szeretnél még páros életet, valakivel boldogságot, amíg csak lehet. Persze hogy, ki nem. De most távol tartod magadtól a férfiakat, elutasító vagy velük. Nemsokára költözni fogsz, és ezt a költözést már régóta tervezed, nemsokára meg fog vaósulni. Most tegyél a kezembe annyi papírpénzt, amennyit nem sajnálsz. Hány gyereket nevelsz? Kettőt. Akarsz még gyereket? Hát nem kifejezetten. Van ez az idősebb férfi, akivel össze fosz kerülni, férjhez fogsz menni, és lesz még gyereked. De ikreid lesznek. Mondhatok rosszat is? Igen. Lesz egy haláleset a családodban még az idén. Idősebb férfi rokonod. A lábában hordja a betegségét. Több a rosszakaród, mint a jó.  Mert te a saját erődből értél el mindent. Van körülötted, a környezetedben egy idősebb nő, aki szemben kedves veled, de a hátad mögött megfojtana egy kanál vízben. Meghal ez a férfi rokonod és te örökölni fogsz. Sok pénzed lesz. Kártyából is jósolok neked. Tegyél most annyit papírpénzt ide a kezembe, amit nem sajnálsz. Húzz bal kézzel 9 kártyát. Itt is van az idősebb férfi, házasság. Hamarosan külföldi utazásod lesz. És a nő, aki a rosszakaród. De ki az? Valaki, aki körülötted van. Jól van, köszönöm. Akkor megyek. Mikor fogsz utazni? Szombaton. Na ugye, megmondtam, és mindez látszik a kezedben. Minden jót neked. Neked is minden jót. Remélem, találkozunk még. Viszlát.

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyagsag.blog.hu/api/trackback/id/tr15679482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

precizség 2008.10.01. 12:43:15

nem olvastam el mindent mert "nyugodt "hetünk van és most tudunk dogozni.
szép még London, mennyit öregedett mióta nem találkoztunk.
remélem jó időtök van és azt is hogy a gazdag pasival összefutsz. (hplaR seniF)a lehetőség adott.
Csók, semmivel ne törődj.Bldi

hanyagság 2008.10.02. 10:23:03

Öreg az, de még így is elbűvölő :)
Az meg, hogy nyugalmatok van, nekem igazán nagyon fontos, úgyhogy ha gondoljátok, maradok még :O
Színházba meg nem biztos, hogy eljutok, most itten Zsozsókával nehezített pálya van :))) Tényleg, eddig arra nem is gondoltam, hogy nemcsak szép, hanem gazadag is... lehet, hogy szakítok időt erre a színházra mégis :PPPP
Csók nektek is, és ti azért törődjetek a dolgokkal, valakinek azt is kell!!! :PPP Hihihiii
Címkék: nincs válasz
süti beállítások módosítása