Hanyagság csodálatos élete

Friss topikok

folytonos

2009.01.10. 10:57 | hanyagság | 2 komment

Megszűnt az élet folytonossága. Vagy most vált folytonossá. Nem tudom.

Meséltem apunak, hogy a karácsonyi kaktuszt nyárra kiültettem a kertbe, napos helyre. Szegény állatira nem érezte jól magát egész nyáron, kiabálta bele az arcomba, de lustaságom legyőzte bűntudatomat. A tetejébe októberben, mikor visszaültettem cserépbe,  hogy majd behozom, pont úgy esett, hogy az október (lehet hogy már november volt) legfagyosabb éjszakájára még éppen kinnmaradt. (A pletyka is, és ő azóta se igazán tértek magukhoz.) Nem gondoltam, hogy ennyire érzékenyek. Na de a karácsonyi kaktusz! A fagy után gyorsan bevittem őket, és a kaktusz pillanatokon belül tele is lett bimbóval. Hú, gondoltam, akkor már csak megmarad! De hogy ennyire örül neki, hogy végre beviszem, szegényke...

Szóval ezt meséltem apunak. És aszonta, hogy ez így van virág elvtárséknál, tanítják is, hogy ha virágzásra akarsz bírni egy növénykét, akkor kicsit sokkold előtte. Pl. egy fagyos novemberi éjszakára hagyd kinnt az udvaron. Úgy be fog tojni szegény, hogy itt a világvége, hogy mindjárt utáljára virágokat fog neked növeszteni, hátha ezzel a fellángolással túlélheti a világvégét. Optimista lények ezek a növények.

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyagsag.blog.hu/api/trackback/id/tr79846729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyunyika 2009.01.10. 13:34:57

de szeretnek noveny lenniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Hanyag!

Vege a vilagnak es meg csak egy nayamvadt bimbot sem tudok felmutatni......szulinapom masnapjan osszezuztak a kis automat, aztan meg olyan gyonge vagyok, mint egy kiultetett noveny, mar a testemlelkem, itten fekvek csendben, arra varva, h vigyen be a joIsten, vagy vmi jolelek es viragba boruljak egy meleg szobaban....

Isten Veletek! pa...puszi

novenyvagyoknovenyvagyoknovenyvagyoknovenyvagyok.....

hanyagság 2009.01.10. 19:46:42

@nyunyika: szegény kis növénykém :S
pont tegnap gondoltam Rád, a táncstúdió, ahova járok, egy nemzetközi táncversenyt szervezett, gondoltam elhívlak, 3 napos, tegnap voltam és nagyon jó volt, gondoltam, tetszene neked is! kedden lesz a gálaest a millenárison, ahol a legjobbak lépnek fel.
nem tucc jönni :( nehéz idők.
a világnak nincs vége, a kaktusz persze ezt nem tudta. azaz tudta. azért virágzott. még ha félt is.
halhatatlanság van. ez biztos.
beviszlek, meglocsollak, és sutyiban meg is puszillak, ahogy a virágokat is szoktam néha, ha nem látja senki :)))))))))
tudok valamiben segíteni neked?
Címkék: tűnődés
süti beállítások módosítása