Hanyagság csodálatos élete

Friss topikok

Úgy jó, ahogy van

2009.02.15. 09:17 | hanyagság | 3 komment

Először is, az előző posztban feltett kérdésre válaszolnék: nem díszítőfestő, hanem egyszerűen csak én.

Magyarázat: tehát az van, hogy jelenleg központi problémám, hogy mi leszek, ha nagy leszek. Ezzel lehet vitatkozni, meg lehet értetlenkedni, de nem érdemes, mert ez van és kész. Azért volt az ominózus álom említésre méltó, mert témába vág.

Mindenesetre a kérdés kérdés maradt. Egyrészt túl direktnek tűnt a "megoldás", túl egyszerűnek, az álmok nem így működnek, másrészt meg - bár nagyon szeretek festegetni - nem éreztem magamhoz illendőnek, nem rólam szólt.

De akkor meg mi ffan?

További érdekesség az ügyben, hogy ezt az álmot azért elmeséltem pár embernek, és ott megemlítettem azt, amit itt nem írtam le, és ez hiba volt, hogy én az álomban teljesen én voltam, aki kutaszkodik a másikban, aki provokál, próbál megérteni. Szóval én annyira valóságos voltam benne, mintha ébren lettem volna:)) Aztán most rájöttem, hogy ez a megfejtés. Még egyszerűbb, mint gondoltam, még csak vetítenem se kell a dolgot senkire, én én legyek. Olyan amilyen.

Hadd írjam már le: úgy jó, ahogy van. Na ez jólesett.

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyagsag.blog.hu/api/trackback/id/tr23943923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikl 2009.02.15. 18:16:16

Úgy hát. Mert minden világok legjobbikában élünk. Na mennyél kapálni Kunigunda kedves.

hanyagság 2009.02.15. 21:33:52

@mikl: nem értesz valamit, úgy láccik, rosszul fogalmaztam, nem először.
nem a világ úgy jó, ahogy van, hanem ÉN.
és különben is...
who the fuck is kunigunda? valami napszámos?

hanyagság 2009.02.20. 21:21:12

ja és persze a cigánylány is én vagyok, csak nem festő minőségben:PPPP
Címkék: álom
süti beállítások módosítása