Hanyagság csodálatos élete

Friss topikok

Napló

2009.06.08. 23:18 | hanyagság | 15 komment

Pénteken az Andrássy út elején egy lakásban volt egy napos elfoglaltságom, ez így másodszor történt meg és mindkét alkalommal hatalmasat változott a világ, míg bent voltam. Persze, idővel aztán megszokom mindig az új világot is, ilyen az ember. Ezért időről időre vissza kell oda menni. Vagy hasonló helyekre:) Szeretem, ahogy változik a világ. Aztán elsétáltam a Deák tértől a Pillangó utcáig, a végire csúnyán feltörte a papucs a lábam.

Szombaton megint féltem, annyira féltem, hogy gondolni sem mertem rá, hogy mennyire félek. De mentem, ezúttal a Tagló utcába. Remegett közben a kezem, először a félelemtől, aztán meg a fáradtságtól. De itt is újjászülettem. Aznap este kétszer is. Nem gondoltam komolyan, hogy kimaradnék belőle, de kicsit azért gondoltam. Nem érdemes kimaradni abból, amiből legszívesebben kimaradnánk. Másnap reggel megnéztük a Dunát. Állt asszem. Dóra megjegyezte, hogy talán jelen is lehetnék, ha már egyszer ott vagyok. De hát a Duna... némi magyarázkodás után aztán visszatértem. Sokkal jobb lett, igaza volt.

Vasárnap nem mentem sehova. Aznap lemondtam valamiről. Nem volt mondjuk sok választásom. És álmodtam valamit, ami nagyon szép. Aztán láttam, hogy telihold volt. Számít valamit?

Hétfőn nagyon kora hajnalban felébresztettem Zsoltikát, ahogy piszmogtam a kávéval, aztán mint aki jól végezte dolgát, kiültem megnézni a napfelkeltét. Langyos, párás volt és majdnem mozdulatlan. Csak kicsit hangos. Gyönyörű. Elment egy macska az utcán a kerítésünk előtt. Néhányszor hosszasan rám nézett, mozdulatlanul, valami egészen éber figyelemmel, hogy az nagyon jól esett. Olyan természetes, laza mozdulatokkal tette mindezt, egyszerűen tökéletes volt. Majdnem megszerettem a macskákat tőle. Ehh, ez túlzás, csak csodáltam érte.

Ez egy igazán gazdag és gyönyörű hétvége volt.

Jön a nyár. Ugyan nem nézek tévét és nem hallgatok rádiót, és különben is olyan helyen vagyok, ahonnan ez nem nagyon látszik, de lassan kezd nekem is feltűnni. Illetve nagynéha észreveszem. Most is csak azért írtam le, hogy magamat emlékeztessem rá. Vajon mit fog hozni?

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyagsag.blog.hu/api/trackback/id/tr91172732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hanyagság 2009.06.09. 10:09:07

@mikl: akkor jön a Coli féle ribizliturmixok uralmának ideje? nem gondoltam, hogy ilyen hamar...

Jilsander 2009.06.09. 19:25:48

Hehe...no itt a hinyi válaszán eltöprengtem. Mondom...mé jönne a Coli -másnéven az E. (Escherichia) coli- baktériumos turmix? Csak mert nyár, akkor baci? (((És mióta érdekli ez a hinyit?????)))
És ugye az E. Colit "egyszerű baktérium"-nak is szokták hívni, így aztán megvolt a logikai kapocs eccerű teremtés meg az eccerű baci között. XD
MAJD...
Rájöttem hogy ez esetben a Coli, mint egy emberi tulajdonnév jelenik meg...cével mondva. Cé mint Coli. Aki valszeg ribizliturmixokat gyárt/gyártott/gyártani fog, mitöbb uralta/ja/ni fogja a ribizlipiacot.
Namostmá értem. XD
No.

nyunyika 2009.06.09. 23:18:27

hmmm "Colit "egyszerű baktérium"-nak is szokták hívni"....:))))))siiiman, nem tevedtel nagyot es o sem venne sztem rossz neven e parhuzamot, mer a turmikszjaja neki, ahhh es ha jol emlekszem uralja a piacot:)) es ez igy jo...:))

az iras tutti hinyi, teccik, olyan mint egy forgatokonyv, lattam a filmed(m) , jo fajta muveszmozi:)

mikl 2009.06.10. 09:46:55

@Jilsander: Dehogy érted...

A Coli pedig elég összetett baktérium.

hanyagság 2009.06.10. 10:26:11

mindenkinek:
ez az utóbbi három komment nekem erotikus élmény volt, kösz minden közreműködőnek!!!! ha má hiányom van ezen a téren, legalább kicsit pótoltam valamit:))))))

julcsinak: bocs, de ennyit az elméről és annak tisztaságáról 8-I

hanyagság 2009.06.10. 11:43:44

@nyunyika:
a forgatókönyvet pedig az ÉLET írta, hihihiiiiii....
én csak próbálom megélni:))))

nyunyika 2009.06.10. 23:26:13

akkor ezentul nem Hinyi vagy, hanem (H)Elet!!...es orommel, maskor is szivesen..:) legalabb elvezem, h elvezed..:))
es most jol jonne egy coli fele mix...aaaaaaa

Jilsander 2009.06.11. 02:24:41

Na látom pörög a topik XD

javasolnám, ha netán a Coli rohamosan szaporodni akarna....( ráutaló magatartás..esetleg szemmel látható szaporulat) tömjétek meg antibiotikummal. Az jó lesz neki. Csak változtassátok a típust nehogy rezisztens legyen a végén XD Akkor nektek annyi....

Atika, a fejembe látsz. :) Télleg nem értem :-D

Hinyi...miféle elmetisztaságról hadoválasz itten? Hányszor montam má h ne káromkodj XD

Jilsander 2009.06.11. 02:31:54

"Pénteken az Andrássy út elején egy lakásban volt egy napos elfoglaltságom, ez így másodszor történt meg és mindkét alkalommal hatalmasat változott a világ, míg bent voltam."

A cím: A bejárónő naplója
alcím: ...Aki nem értette, hogy lehet az, hogyha világosban ment be a lakásba, mé' nem lát amikor kijön...?( lásd: "hatalmasat változott a világ")
Epilógus: végül elintézte, hogy legyen közvilágítás az utcában.

XD

hanyagság 2009.06.11. 11:14:18

@Jilsander: Hát akkor ez eldőlt, kétség nem fér hozzá, hogy a nagy érdeklődésre való tekintettel ez a műfaj nyert létjogosultságot. Hajrá a művészfilm, éljen a homály!!!!

nyunyika 2009.06.11. 21:39:02

@Jilsander: hihi o mar rezisztens , mert eleget valtogatta es nekunk olyankor mindig...annyi, pikk-pakk:)))

@hanyagság: Jessszzz!

Jilsander 2009.06.12. 12:49:45

Na csak szolok h tegnap ota romaban vagyok....jo itt es nincs ekezet a klaviaturan...csok es hihihi

hanyagság 2009.06.12. 13:08:15

@Jilsander:
Nem attá kulcsot, mi lesz a macskákkal? Már nem bízol bennem? :((( brühühüüüü, Mongyuk nem csodálom, az a dagatt ahogy nézett rám az utóbbi időben, hát nem sok jót várhatna tőlem, szómiszó...

Csókolom Maurát:)))

Jilsander 2009.06.12. 14:37:00

:) anyu jott at...igz legalabb kerteszkedik egy kicsit...apropo mondta h menj at egy kicsit ha van kedved :) a dagadt meg olyan amilyen..:) szeret o hidd el csak erzi ha te nem...XD pusziiiiiiiiiiiiiiiiii :) este megyuk partizni :)
Címkék: tűnődés
süti beállítások módosítása