Hanyagság csodálatos élete

Friss topikok

Magam vagyok jól

2009.09.06. 20:57 | hanyagság | 3 komment

Szerettem volna már írni, mert nagyon hiányzik, de csak ezek jutottak eszembe ma reggel, mint olyanok, amiket mindenképpen le kell írni. Meg ne kérdezd, hogy miért:))) Vagy kérdezd, hát mit bánom én.

az egyik:

Nagyon-nagyon gáz, mikor lelepleződök magam előtt, ilyenkor nagyon nagy gyengédségre van szükségem magam iránt, hogy ne gúnyoljam ki magam, hanem elég megértő legyek.

és a másik:

Ha valaki megöli a reményt bennünk, az gyilkos, akár, ha mi magunk vagyunk is azok. Az a legfontosabb (ha nem az egyetlen) dolgunk itt, az életünkben, hogy a gyilkosok között is, ellenükre is meg tudjuk őrizni a reményünket! Na jó, meg enni adni a gyereknek, persze...

Elég jó reggelem volt, ami azt illeti:)))

Ami a másodikat illeti, egy könyv verte nálam ki a biztit, de hát nyilván szükség volt rá, feljeszetni kell a kritikai érzékem:)) Na jó, nevezzük nevén, Peter Orbannak valamelyik asztrológia könyve. Nem mondom, hogy nem akadnak benne jó gondolatok, na de kérem! Olyan bigott fafejűségek mellett, amiktől teljesen készen lettem. Annyira érdekes, mert a faszi nekem sohase volt szimpi, saját jószántamból nem is vettem volna a kezembe. Na de rendben van ez így:))

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyagsag.blog.hu/api/trackback/id/tr311364510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jilsander 2009.09.07. 23:23:05

"hogy ne gúnyoljam ki magam, hanem elég megértő legyek."... Ja. Mondhatnók; ismerős helyzet...XD
Amúgy meg figyu....ezt olyan faxán félreérthetem ha akarom: "mert a faszi nekem sohase volt szimpi, saját jószántamból nem is vettem volna a kezembe. "
Nem mi??? 8-D Háát, a kényszer az kényszer ugye. Cegénykém...
( bocs, sírok a röhögéstől :) )
ÁJLÁVJÚ

hanyagság 2009.09.08. 17:04:05

@Jilsander:
ad 1. nem mondod!! sohse gondoltam volna rólad!!! :PPP
ad 2. te annyira hülye vagy:)) én nem is értem, aszittem nekem piszkos a fantáziám, de te vagy, aki mindig mindenféle disznóságot ért a dolgokba bele... szóval az szabatosan úgy nézett ki, hogy mikor ilyen könyveket nézegettem a könyvesboltba, akkor a hátujján rajta szokott lenni a szerző képe, na ennek pl szokott, és mindig visszatettem, hogy ez nekem nem kell. de most meg a Dóri adta, hogy van benne jó, illetve, hogy jó, de aztán ő is belátta, hogy nem annyira:))))) na jó, most már egyáltalán sem érthető:)))
süti beállítások módosítása