Hanyagság csodálatos élete

Friss topikok

Magyar Narancs

2008.10.09. 01:05 | hanyagság | 7 komment

Időnként az agyamra megy.

Az egész a homeopátiás cikkel kezdődött (na jó, folytatódott) a Narancsból. Illetve nem is. Már a válasszal. Mert a "tudomány" persze válaszolt. Jóska akkor hozta nekem, hogy olvassam el, és vonjam le a következtetést. Ne is foglalkozzam a tartalommal, nézzem csak a szövegek minőségét, azaz a minőség különbségét, természetesen a homeopátia, mint áltudomány rovására. Elolvastam. Aztán elolvastam még hétről hétre további két olvasói reflexiót, akikről sorban meg kellett volna állapítanom, hogy nem tudnak érvelni, és jogosulatlanul bitorolják a homeopátia és az ehhez hasonló képzelgések részére a "tudományos" jelzőt. Ugyanis a heteken át tartó vitáink eredményeképpen azért azt sikerült elérnem, hogy a homeopátiás gyógyítás és a másként gondolkozás (mint például az analógiás gondolkodás) létjogosultságát azért már nem kérdőjelezi meg (ugyan nem meggyőződésből, de liberális beállítottságával ellenkezne, hogy megtiltsa valakinek, hogy miről álmodozzon)  csak legyek szíves és ne nevezzem már ezt tudománynak. És ne  is tanítsanak ilyen bizonyítatlan dolgokat az iskolában. Ezek képzelgések. Azok, pedig, akik ezeket a védőbeszédeket írták, a szövegminőség alapján, egyszerűen buták. Halkan mondom csak, hogy szerintem a kettes számú olvasói hozzászóló kifejezetten frappánsan és nagyon szakszerűen fogalmazta meg a tárgyi vitával kapcsolatos véleményemet!

A lényeg az, hogy álláspontjaink jottányit sem közeledtek. Viszont jól belegázoltunk egymásba, illetve ő belém, hiszen amikor lebutázza azt, akivel én szórol szóra egyetértek, akkor engem butáz le. Na persze, ezen a ponton már kicsit visszagázoltam én is. De csak visszafogottan. Ja. Hál istennek, elég öreg vagyok ahhoz, hogy az önbecsülésemen ez karcolást sem ejt már. És nem azért, mert nem számít a véleménye. Pont ez az. Számít, de nem az alapja neki. Csak sajnálom, hogy ennyire nem tudunk szót érteni.

Különben másban sem.

Időnként pillantásokból is értjük egymást (vagy tévedek, ez is csak képzelgés??), máskor meg megfojatnánk egymást, annyira nem sikerül kiegyezni.

Itt van ez a londoni út. Mielőtt elmentem, nem köszöntem el tőle, így alakult. Ezért mikor leszálltunk, írtam neki egy sms-t (a minap visszaolvastam és elégedetten állapítottam meg, hogy télleg milyen jó fej vagyok) és a végén finoman utaltam rá, hogy akár válaszolhat is rá, nekem ingyen van. Hát nem tette. Ezzel szemben hazatértem utáni első találkozás alkalmával köszönés helyett közölte velem, hogy ő nem sms-ezik, ez nem elv, csak az ő bütykös kezével ez nem megy.

Aha.

Az a bütykös kéz, az tulajdonképpen finom  művészkéz, amivel amúgy nagyon szép terveket szokott rajzolni. Talán kevéske bőrkeményedéssel az időnkénti kaszálástól. Mert tud kaszálni. Sms-t írni nem.

Megmondtam neki, hogy ez kicsinyesség volt a részéről.

Aztán megint sikerült valamin összevitatkoznunk, és kiújult az allergiám amiatt, hogy képtelen normálisan, barátságosan közeledni vagy regálni, legyen szó bármilyen élethelyzetről vagy témáról. Ha már így belejöttem az sms-ezésbe, megírtam neki ezt is, csak kicsit metaforába burkoltan. Erre ismételten közölte, hogy nem sms-ezik és elég meggyőzően eljátszotta, hogy nem érti, mit is jelent. Aszonta, hogy először aszitte, hogy a szomszédasszonya reklamál valami konzervdobozok miatt.

Aha. Szóval akkor még most is valahol itt tartasz a megfejtéssel? Sok sikert.

Mit bosszankodtam én ma ezen? Így visszaolvasva kifejezetten vicces:)))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyagsag.blog.hu/api/trackback/id/tr50704395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jilsander 2008.10.09. 17:43:18

Ááááá...haggyadmá'. Az Jóska öreg. Szerintem. Tudod...ilyenkor már nem nagyon változnak, ellenben az is tény,Jóska fél mint állat. Amikor megértitek egymást, az az "egyet előre". Amikor nem, az a kettőt hátra...Mer'fél tőled és fél magától, és kész. És ezért inkább elnyomja az irántad érzett szimpátiáját...és mint az oviban, húzogatja a hajadat. A beszólásaival. Ha nem érdeklődne irántad, szarna az egész homeopata dologra, nemhogy még diskurál...érted. De nem. Ő nyomul...de olyan hülyén. Hallod...mint amikor nekem az ipi úgy bókolt, hogy azt mondta...mennyi hajad van...hogy fér el ez a fejeden...hosszú haj rövid ész....Meg ilyenek. Aszittem ráborítom az asztalt, aztán tesóm mondta, hogy ez bizony udvarlásféle. (anyádnak udvarojjá'így) summa. summ. ne bosszankodj, a legtöbb pasi ugye tudjuk hogy anyámasszonykatonája gyáva nyúl..hehe. És minél öregebb...annál inkább. Szerintem mókázz csak vele tovább, hisz ez oly' szórakoztató xD Tudod..."játékkal röpül az idő...."(emese a bankból) csókvihar ;) Ja...a rothadásos áruval már végeztél...meg a pizza is fini volt ;))))) Szal kettő már kipipálva. A csekkeket tépd szét. És írj nekik hogy ne zaklassanak mer' nem érsz rá úgyse.:)

hanyagság 2008.10.12. 01:24:37

meglehet...
hogy így van...
tudod..., azon gondolkoztam el, hogy vajon honnan a fenéből véled tudni, hogy hány éves a kapitány?
különben meg nem öreg, van még mit tanulnia:))))))

Jilsander 2008.10.12. 02:03:29

Ha nem öreg...akkor pap. Mert "jó pap holtig tanul" dödödö...
Am.nem tökf*szmindegy hogy honnan tudom hogy hány éves a kapitány? Tudom oszt jó napot. De legalább is talált sűllyedt. há háhá háhá. brrrr de rossz vagyok xD
Ja...majd elfelejtettem....milyen volt a buli? ...kavinton anyám, kavinton ;)
Éééés...visszatérve a téma vesézéséhez...végül is a bolognai folyamat része ugye, az "egy életen át tartó tanulás". Szóval akkor télleg nem öreg, bocs.
...EU kompatibilis :))))) Ez jobban hangzik. Na. Hát most megyek, remélem kavics-záport dobtam az álló tóba...má'megint xD Csók és ne feledd: ebéd: marha pöri töri buri savi ubi és naon szeri :)))))

hanyagság 2008.10.14. 19:00:22

milyen álló tóba? he?
há' motorcsónakkal száguldunk a vízesés felé!!
... álló tó, ehh, hol él ez?
te, te eukompatibilis lepke... juteszembe, nem gondoltál még arra, hogy mi lesz, ha kitiltják az euból a lepkéket?
mint a kedvencedet, a mákosrétest? ja, nem is azt, a gombapörit:PPPPPPPPPPP
hihihiii (na ezt már a kisördögök se bírják nevetés nélkül, pedig ők még csak nem is tudnak a Zrínyi úton lakó manókról:)))))))))))))

Jilsander 2008.10.14. 23:25:22

Hmm. Szóval manózunk. Hát...hanyag...ez azért övön aluli volt, azt tudod. De nem baj. Mert nem esik messze a vak a botjától ugye...xD
Amúgy megsúgom, a mákos rétes tradícionális magyar étel, olyan hungaricum-féle ( ha nem az ) és ezért, nem tiltották be. Az egész Eu-ban csak nálunk lehet termeszteni. Jut eszembe, te. Hát ott van neked akkora nagy hektár kert....basszus. Gomba....mák...cannab ( jujj...ezt nemlettvónaszabad xD ) hihihihihi nem csináljuk meg az évszázad kertészetét? Na mit aszondasz? Lesz sok ukrán, meg holland üzleti partnerünk. Mer ők szertik a krizantémot...
( áhh...most megint megláttam amit írtál. A Zrínyi úti manókat....jajajaj...oan arik :) )

Most megyek mer'mennem kell. Bukósisak azért legyen rajtad abban a száguldozó motorcsónakban. Mer'hátha...érted. Na pápá :)

hanyagság 2008.10.15. 00:09:29

Ja, hogy a krizantém latin neve a cannab? Hogy te milyen művelt vagy, de tényleg, persze-persze az egyetem, tudom, de hogy minden latin névre így emlékezel is, ez azért óriási dolog... Soha nem választanék mást üzleti partneremnek:))
Te, és azt tanultad az egyetemen, hogy ezt a mákosrétest hogyan kell termeszteni?
Na meg ha csinálnánk manóházat hátra, lehet hogy a manók is odaköltöznének a Zrínyiről, hihihiii
Teljesen fellelkesültem!!

Jilsander 2008.10.16. 10:03:36

Fúúúúúúúúúúúú hanyag. Már már azt hittem a hszedet olvasva, hogy vége. De nem. A kva manók má megint bekerültek a kis kommentbe. És amúgy meg, ja. Az a latin neve neki. De tudod nemcsak a krizinek, hanem még sok más hasonló növénykének is ugyanez a neve. Hát így van ez a latin nevekkel. Csak van utánuk számozás hogy ugye cannab1, cannab2...meg ilyenek. És köszi a bizalmat, mehet a biznisz :) A mákosrétest viszont sajnos csak üvegházi körülmények között lehet, az egy picit többe fog kerülni, mert öntözőrendszer, állandó hőmérséklet, páratartalom, stb. de megéri meg van hogy 40 centis rétesek teremnek, képzeld! Csak úgy csüngenek a rétesfán! Nosza rajta, és ahogy Gyurcsánypapa mondaná. Gyerünk! Csináljuk meg! xD
Címkék: hazugság nincs válasz tűnődés mi a vita tárgya?
süti beállítások módosítása