Hanyagság csodálatos élete

Friss topikok

Szorongások :P

2009.06.13. 09:29 | hanyagság | 10 komment

Megyek a járdán, az egy méter széles járdán, valahova sietek éppen, észre sem veszem, mi van körülöttem. A házak szürkék, az emberek nem szépek, nem örülnek. Nem érdekelnek, legfeljebb feszélyeznek. Sietek, mert félek, hogy elkések. Legszívesebben túl lennék már ezen az egészen. Nem lépek le a járádról, miért is lépnék le. Korlát nincs, miért is lenne.

Megyek az erdőben, átvágok egy réten, szép az idő. Kis patakon átívelő hídon. Olyan kicsi és olyan alacsony, hogy nem kell korlát. Én azért a közepén megyek, mert biztos, ami biztos, igyekszem átjutni minél hamarabb. A túloldalon alig észrevehetően megkönnyebbülök és megint élvezem a környezetem szépségét. Valami hiányzik, de elhessegetem a gondolatot, úgyse jövök rá, hogy mi az. Élvezem a tavasz illatát, azt gondolom ez a teljesség, de tudom, hogy nem ez az.

Esteledik, megyek a félhomályban, az utat alig látom már, csak érzem a lábam alatt. Ha elbizonytalanodok, kinyújtom a kezem, és megkapaszkodok. Nincs mitől félni, az út elég széles és akárhányszor támaszt keresek, találok is. Lassan rájövök, hogy az út mentén végig ott a korlát, számolhatok vele, ha nem is támaszkodok rá, mert felesleges egy ilyen széles úton, de biztonságérzetet ad. Nem tudom éppen merre járok, csak megyek előre, lassan leszáll az éj. Megyek tovább, látni már nem látok, a képzeletemmel magam maradok. Idővel megszokom ezt is és biztonságossá válik az éjszaka.

Hajnalodik, kezd világosodni, a napfelkelte elbűvöl és én már-már tényleg azt hiszem, hogy na ez az. Ide indultam, ezért jöttem. Kezem a korláton, tekintetem az égen, lassan haladok, és eltűnődök rajta, hogy akkor tényleg ez lehet a cél? Olyan szép, olyan tökéletes, mi is lehetne más? A kétség persze megint belémfurakszik, jobban körül kell nézzek, gondoljuk is csak át ezt rendesen. Elszakítom a tekintetem az égről, a felkelő napról, hogy valóban lássam, hova is jutottam. Lenézek és megrogyok. Egy hídon állok. Olyan széles, mint az út, amin eddig jöttem, ott a korlát, minden olyan mint eddig, csak mindez többszáz méter magasságban. Alattam a szédítő mélység. Mozdulni nem tudok. A híd és a korlát stabil, félnivalóm nincsen. Mehetnék tovább úgy, mint ha mi se történt volna, de a mélység megbénít. Húz. Csak mert ott van. Elveszetem a bizalmamat magamban. Képes vagyok-e ellenállni neki? Képes vagyok-e tiszta lélekkel továbbmenni és elhinni, hogy a mélység nem azért van, hogy én megadjam neki magam. Ő csak van, és én csak megyek tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://hanyagsag.blog.hu/api/trackback/id/tr821182232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyunyika 2009.06.15. 01:16:36

nanahogy! jo utat Helet! (naggyonaggyon jo iras, koszi:)
meeeeeeeeeeeeg....

hanyagság 2009.06.18. 20:38:27

@nyunyika: :))
még-még, valamikor élni is kell, mer' aztán nem lesz mit írni :)))))) tudod, hogy én nem találok ki semmit, csak azt tudom leírni, ami megtörtént 8-I
...
és én mit olvassak? juteszembe Nyunyóka...

nyunyika 2009.06.20. 20:26:57

jajajj jogos. tudod mennyi sztori van a kis fejemben? huu ha vegre leirnam...de mar egy sort irtam, meg megcsinaltam a nyunyikat..hm csak azert nyunyika, mert vki(!) mar csinalt nyunyival, nohat..osszekaparom magam es nekilatok!
es atirom nyunyikakanelkul-re HajraHelet!(ha egyaltalan tudok meg irni...)
tsokjaim

mikl 2009.06.21. 09:39:19

@nyunyika: nos hát erre igen fokozott izgatottsági szinten lookingolok forward mert magyarul már elfelejtettem... (hogy kell ezt mondani?)

jaj nem küldtem kisdisznót... szörnyű vagyok... szörnyű... azért jobban vagy?

mikl 2009.06.21. 09:47:18

Amúgy nekem is van ilyenem hinyi:
- Megyek a hammersmithi bicikliúton ami kb. 50 cm széles és mindkét oldalán betonpadka van. Tekerek mint a hülye, lelép elém egy anyuka a gyerekével, elküldöm a kurva anyjába, befordul elém egy autó, azt is elküldöm a kurva anyjába, beérek egy nyanyát aki kb. 3at teker percenként de nem tudom megelőzni, azt is elküldöm a kurva anyjába. Ezután mosolyogva, stresszmentesen bemegyek a munkahelyemre és 8 órán át rendkívül produktív módon járulok hozzá a nyugati civilizáció belülről való szétbomlasztásához.

nyunyika 2009.06.21. 18:07:42

@mikl: csak lokkingoljal, loookingoljal, ahogy tecccik, az az igazsag, h mar en is alig varom..nem is tudom mi tart vissza? kicit torni madgar? he? en kicit torni inglis...augusztusban megyek haza, akkor majd torni madgar..:))) a kisdisznot vartam....vartam....nem jott, aztan azt gondoltam virtualis kisdiszno, elkepzeltem, s jobban lettem..:)) igen mar pl. tudok aludni legalabb 6 orat egyben, jessz:)
olelnyuny

nyunyika 2009.06.21. 18:11:30

@mikl: ezen konkrtatan be....tam.......:)))))))))))))
A miklke utja...

hanyagság 2009.06.23. 20:36:54

@mikl: hehe :))) látlak, hallak, és én még értelek is, az áldozataid sajnos nem :(

mikl 2009.07.08. 08:37:48

Na bódog a hinyi, nem ír mán többet...
Sírjunk vagy vígadjunk?

hanyagság 2009.07.15. 11:06:22

@mikl: Mindenképpen a vigadást javasolnám, hacsak éppen nem lenne jóleső egy sírás:)
Címkék: mi van?
süti beállítások módosítása